About Me

Bildet mitt
Ei fornøyd jente på 28 år, som er bosatt i eget hus, sammen med forloveden min, Tom, ei datter på 7, og liten gutt på 2 år. Dette er min blogg hvor jeg stort sett skriver om hverdagslige sysler og gleder, men siden jeg er en veldig kreativ sjel, som liker å pussle med det meste, så kommer her også innskudd av kreativitet og andre ting som måtte oppta meg. Kanskje jeg kan INSPIRERE deg?

onsdag 24. mars 2010

Lovely


Har vært på kafèbesøk sammen med Fride og MJ i dag. - Ask sitt første kafèbesøk, og han var en engel!

Etter en kaffi og sladder, gikk jeg meg en tur og ble riktig godt kjent med hjemstedet vårt. Det lukter så utrolig godt nå når snøen begynner å forsvinne, og alt det grønne titter frem. Lukten av myr, vått gress, som tørker i sola.. Elsker den lukta! Gleder meg til det blir tørt i fjellet også, slik at man kan ta seg en tur og nyte stillheten og luktene!
Her er så utrolig mange veier en kan velge å gå tur. Det er fint å slippe å se de samme strekningene hver dag, frem og tilbake... Så, på turen min fant jeg en vei som jeg har tenkt å utforske i morgen. Det blir spennende å se hvor den ender.
Nå er det tid for litt opprydding, før det blir kvalitetstid med eldstejenta, og barneTV.

Until next time...


Hva er dine planer for dagen?

1 om dette...:

Unknown sa...

Så koslig Caroline!Ser ut som du stortrives som nybakt mamma igjen. Hadde meg en liten trilletur i vårværet vi og i dag. Var hærlig!

Populære innlegg