About Me

Bildet mitt
Ei fornøyd jente på 28 år, som er bosatt i eget hus, sammen med forloveden min, Tom, ei datter på 7, og liten gutt på 2 år. Dette er min blogg hvor jeg stort sett skriver om hverdagslige sysler og gleder, men siden jeg er en veldig kreativ sjel, som liker å pussle med det meste, så kommer her også innskudd av kreativitet og andre ting som måtte oppta meg. Kanskje jeg kan INSPIRERE deg?

onsdag 18. august 2010

Strykemerker??

Jeg er så og si ferdig å sy sengekant til lillemann, den ble i lyseblått bomullsstoff, og joda.. Blei vel egentlig fornøyd. (bilde kommer etterhvert)
Nå er jeg på utkikk etter the strykemerke! Jeg snakker om the one...
Jeg er på utkikk etter et jeg kan ha på hodegavelen, og jeg vil at det skal være et dyr... Et...jungeldyr, siden rommet til lillemann har jungel tema!

Noen som vet om en fabelaktig butikk som selger STORE STRYKEmerker???

0 om dette...:

Populære innlegg