About Me

Bildet mitt
Ei fornøyd jente på 28 år, som er bosatt i eget hus, sammen med forloveden min, Tom, ei datter på 7, og liten gutt på 2 år. Dette er min blogg hvor jeg stort sett skriver om hverdagslige sysler og gleder, men siden jeg er en veldig kreativ sjel, som liker å pussle med det meste, så kommer her også innskudd av kreativitet og andre ting som måtte oppta meg. Kanskje jeg kan INSPIRERE deg?

fredag 27. august 2010

dada...

Da var den HELT ferdig, og jenta ser kjempeflott ut i den!

Litt tilgjort smil...  Lei av mammas paparazzi-virksomhet.. 

 I dag skal Tuva avgårde til mormor, og i kveld skal hun på bowling bursdag. Tror hun gleder seg fælt, men var litt skuffet over at hun MÅTTE på skole i dag. (Er jo vant til å ta seg fri når hun skal til momo) I den anledning lagde vi kort i går.. Hun ble veldig fornøyd selv, og ville helst beholde det for seg selv.

 Her skulle komme et bilde av innsiden, men det får vi ta igjen, 

siden blogger har bestemt seg for å være vrang i dag.....

 

Det var det for øyeblikket... Tar lang tid å blogge når bloggen ikke ønsker noen innlegg!

0 om dette...:

Populære innlegg