About Me

Bildet mitt
Ei fornøyd jente på 28 år, som er bosatt i eget hus, sammen med forloveden min, Tom, ei datter på 7, og liten gutt på 2 år. Dette er min blogg hvor jeg stort sett skriver om hverdagslige sysler og gleder, men siden jeg er en veldig kreativ sjel, som liker å pussle med det meste, så kommer her også innskudd av kreativitet og andre ting som måtte oppta meg. Kanskje jeg kan INSPIRERE deg?

lørdag 14. august 2010

Siste uke før skolestart...

Nå er det noen dager siden sist, så dere bør vel få en liten oppdatering?!
Uken har vært stappet med selskapeligheter.
På mandag ble dagen til Tuva feiret med familieselskap. 


Det kom mange gjester og hun fikk mye fint. Hun fikk blant annet mange fine klær til det nye skoleåret, og mye penger.Alt i alt tror jeg dagen ble fin for de fleste. Henrik og Tom fikk tøffa seg litt på skateboardet, mens Tuva og Sarah tegna og lekte gjemsel. De voksne klarte seg fint med kaffi og mye prat. Anniken og Ask fant tonen på slutten av dagen, så det ble en del sjarm for foreldrenes øyner.

På onsdag hadde vi planer om shopping på Moa... Dvs Tuva skulle shoppe, for bursdagspengene hun fikk. Før vi fikk pakket på oss klær for å dra, fikk vi melding om et lite besøk som ville komme til oss. Nydelige lille Ronja! Søteste, lille jenta til Thomas og Cecilie. Var koslig å endelig møte den vakre skapningen. En mnd er hun blitt, og fortsatt en liiiten baby, faktisk litt som Ask var når han ble født. Det var selvfølgelig stas, både for Ask å se den lille jenta, og for Tuva å holde.


Når besøket var dratt kom vi oss avgårde til Moa.
For pengene kjøpte hun seg "Littlest Pets Shop" hus og noe Design Model greier. Lommeboka ble tom, men jenta meeeeget så fornøyd!

På stua ved lua, ligger skatten i hatten....
På fredag kom dagen Tuva hadde venta så altfor lenge på... Dagen hun skulle ha barnebursdag!!!
Av tolv inviterte, var det seks som kom, pg det endte med å bli en ganske bedagelig affære. I gave fikk hun dukke, kritt, penner og matboks. Tror de kosa seg godt småjentene.
Det ble skattejakt, hele fire kart gav beskrivelse til hvor skatten måtte befinne seg. To gåter og to kart. Og, jadda, de fant frem til slutt....



Til og med Ask fikk sin del av oppmerksomheten da to av Tuva sine gjester lekte og prata mye med han. Det er ikke vansklig å tilfredsgjøre en liten Ask Emilian.
Etter to små timer, varbarna klare for å bli hentet, og mine barn skulle gjøres klar for senga. Endelig ferdig med selskapligheter. Tar på å være vertinne, men det vet vel de fleste.

Ellers... Så vokser Ask og blir stor, seks mnd nå på onsdag faktisk... Han sitter snart ganske godt alene, nå må han fortsatt ha liiitt hjelp, for deter lett å falle sammen. Han har rullet seg på magen i vel en mnd og er på full utforskning på hvordan å komme seg frem. Til nå har det stort sett gått i ryggemodus, og clockwise bevegelse, men han er stadig oppe med rompa i været og øver seg på krypestilling... Flinke lille gutten!!!



No pictures, please...


Barna mine begynner å bli så store!!! Kommende torsdag er storejentami skolejente, og før jeg vet ordetav det så sitter Ask på skolebenken han også...

0 om dette...:

Populære innlegg