About Me

Bildet mitt
Ei fornøyd jente på 28 år, som er bosatt i eget hus, sammen med forloveden min, Tom, ei datter på 7, og liten gutt på 2 år. Dette er min blogg hvor jeg stort sett skriver om hverdagslige sysler og gleder, men siden jeg er en veldig kreativ sjel, som liker å pussle med det meste, så kommer her også innskudd av kreativitet og andre ting som måtte oppta meg. Kanskje jeg kan INSPIRERE deg?

tirsdag 3. august 2010

Borte???

Det må jeg si.... 
Har lagt merke til at det er lite action rundt om på diverse blogger... 
Har alle tatt ferie seint i år? 
Hm...

2 om dette...:

Monica sa...

Jupp, virka som d e mykje ferie og pauser ute og går. Har pause sjøl eg, men idag kom vi igjen fra ferie (2 veker vekke) og kjenner at imorga skal eg lage noken innlegg på bloggen;) En liten gnist som må brukast:)

Tina sa...

hehe, har så lite tid til overs. og jeg har IKKE ferie nei;)

Populære innlegg