About Me

Bildet mitt
Ei fornøyd jente på 28 år, som er bosatt i eget hus, sammen med forloveden min, Tom, ei datter på 7, og liten gutt på 2 år. Dette er min blogg hvor jeg stort sett skriver om hverdagslige sysler og gleder, men siden jeg er en veldig kreativ sjel, som liker å pussle med det meste, så kommer her også innskudd av kreativitet og andre ting som måtte oppta meg. Kanskje jeg kan INSPIRERE deg?

onsdag 25. august 2010

Jul rundt hjørnet?

Nå når høsten har vist sitt ansikt, merker jeg meg at jeg tenker mer og mer på juletiden. Jeg har allerede begynt å planlegge og faktisk kjøpt et par gaver. Liker å være tidlig ute. Så blir det jo litt spesiellt i år, i og med at jeg har lillemann å dra med meg. Det er derfor bestemt at jeg skal prøøøøve å være ferdig med julegavene til november... I can do it!
Så legger jeg med en av mine aller-aller beste julefavoritter...

Bing og David! 



Snart på tide å putte opp en teller til jul?! 

0 om dette...:

Populære innlegg