About Me

Bildet mitt
Ei fornøyd jente på 28 år, som er bosatt i eget hus, sammen med forloveden min, Tom, ei datter på 7, og liten gutt på 2 år. Dette er min blogg hvor jeg stort sett skriver om hverdagslige sysler og gleder, men siden jeg er en veldig kreativ sjel, som liker å pussle med det meste, så kommer her også innskudd av kreativitet og andre ting som måtte oppta meg. Kanskje jeg kan INSPIRERE deg?

torsdag 5. august 2010

De siste dager...

Ja... Kanskje man skulle oppsummere de siste dagene?
Jeg vet det er noen som venter spent på en liten photosession som vi hadde av tre små karer.

Vi var på besøk på Skodje, i forgårs. Der hadde vi en koslig sammenkomst, Anne Margrethe, Siri og jeg. Siri bor i Rygge så henne er det ikke ofte en får snakket med. Jeg synes det var kjempetrivelig å treffe de igjen. Guttaboys koste seg også, selv om Adrian, verten for dagen, sov store deler av tiden. Det var klart spennende for Ask å treffe barn på sin egen alder (selv om det skal sies at Sondre har blitt 1 år). For mamma var det klart at det gjorde seg med litt veninnetid.

Sondre, Ask og Adrian.

Sånn utenom fjasing rundt i heimen, har jeg karret meg til med litt hobbypuslerier, og jeg er snart ferdig med teppe/kosedyr settet som jeg har sydd. Bilde kommer når det er heeelt ferdig. ;) Neste syprosjekt er å sy ferdig kjolen til Tuva og sy sengekant til lille Ask, som stadig setter beina i sprinklene.
Ene maleriet mitt er også snart i boks, og jeg satser på det er ferdig i løpet av dagen. 

Så må jeg vel legge til at et av mine snilleste godeste vennepar har fått ei lita tulle. Vel å merke snart en mnd siden  (men bedre sent enn aldri), og i den anledning laga jeg et kort til dem. Ikke det beste arbeidet, men det ble helt greit. Som jeg sier.. Man tager hvad man haver! 


Jojo... Da var vel skrivetrangen tilfredsstillt. Nå skal jeg ha meg frokost - Havregrynsgrøt! MMMMM!!!!

1 om dette...:

Monica sa...

SV: Ja, sant d e fint på sætra vår?:) deili å vere litt opp i høgda og blant lyng og grantre:) Joda, spesielt grashoppebildet blei veldig bra, men d e Per Helge sitt kamera, og der e 8MP, så d skal klare litt. Men ekje alltid d slår like bra til.
Må berre sei at eg kosa meg sånn når eg les bloggen din, du har så masse bra å sei. Meiningane dine og gjeremåla, kunsten din og tankane. Fascinerande, du;)

Populære innlegg