About Me

Bildet mitt
Ei fornøyd jente på 28 år, som er bosatt i eget hus, sammen med forloveden min, Tom, ei datter på 7, og liten gutt på 2 år. Dette er min blogg hvor jeg stort sett skriver om hverdagslige sysler og gleder, men siden jeg er en veldig kreativ sjel, som liker å pussle med det meste, så kommer her også innskudd av kreativitet og andre ting som måtte oppta meg. Kanskje jeg kan INSPIRERE deg?

søndag 27. september 2009

En kreativ dag...

Har hatt en trivelig dag i dag. Deilig med litt selskap og hygge. Mamma og lillesøsteren min kom, med masser av hobbysaker, som om jeg ikke hadde nok..., og sammen lagde vi litt av hvert. Det ble blant annet magneter, juletrepynt, som forøvrig trenger enda litt maling, og enchiladas àla Caroline til kvelds.

Vi har fortsatt en del gaver å lage, så jeg regner med at vi blir flittige kunstnere fremover mot jul!

Det har absolutt vært en kjempekoselig dag! Tusen takk mamma og Emma!

Fikk også malt andre strøket på trappegelenderet, så vi nærmer oss enden. Det kommer til å bli kjempebra! I allefall når teppet kommer på plass... Ser ikke akkurat så vakkert ut med gammelt, malingsflekket gulvbelegg, men men, det kommer!

Ja, så må jeg vel legge til at Tuva fikk endelig mast seg til pannelugg... Noe jeg egentlig syns svært lite om.. Jenta ble jo så forandret! (må innrømme den ble litt skjev, men når ungen er opptatt med å se alle andre veier, så kan man vel ikke vente annet)
Det var vel dagens hendelser her i hjemmet, titter innom igjen i morgen. Da kommer bilde av de første ferdige maleriene. De er ferdige, men trenger å tørke litt. I morga skal de henges opp på veggen!

Peace out!

0 om dette...:

Populære innlegg