About Me

Bildet mitt
Ei fornøyd jente på 28 år, som er bosatt i eget hus, sammen med forloveden min, Tom, ei datter på 7, og liten gutt på 2 år. Dette er min blogg hvor jeg stort sett skriver om hverdagslige sysler og gleder, men siden jeg er en veldig kreativ sjel, som liker å pussle med det meste, så kommer her også innskudd av kreativitet og andre ting som måtte oppta meg. Kanskje jeg kan INSPIRERE deg?

tirsdag 1. juni 2010

De barna, de barna...

I går hadde vi en kjempefin dag. Været var mildt, men en smule grått. Pakka gutten i vogna og trilla ned på kafeen for å møte Maja og Fride med kidsa. Lille prinsesse er kun 14 dager! Å så vakker en unge også!
Var koslig å ta en skikkelig dameprat, hvor vi snakka om akkurat det som fallt oss inn.

Fant ut at dette var noe vi kunne klare å finne på ofte.
Er jo så koslig å sitte der nede på kafeen å ta seg en kaffi. Er ikke den dyreste plassen heller. Og der er skikkelige sofaer å sitte i. Deilig!

Max-Julian er en artig liten kar. 
Loads of energy!

Klokka ble fire, og jeg måtte hente Tuva i barnehagen. Jeg hadde lovt henne å ta henne med til sauene og mate de, så Fride og Max-Julin hang seg på.
Tuva pakka med seg sykkelen, og vi vognene, og avsted bar det.
Når vi kom over den siste knausen, så vi til vår forskrekkelse at sauene ikke var der mer!!! Da måtte vi med andre ord bare ta med oss brødet hjem, og spare det til en annen gang.

Vel hjemme, alt for seint for lille Ask Emilian, hadde pappa Tom laga gooood middag. Røkt svinekam, med grønnsaker og saus. Det metta godt i magen...

I dag skal det tråkkes igjen... Sola skinner som på den varmeste sommerdag, og det varmer godt i sjelen! Satser på å få gått en fin runde. Må innrømme bakkene opp til sauestedet tok godt på kroppen.
Har noen ærender jeg må få gjort også...
Får vel sette i gang å gjøre meg klar.



Ja, Ask prøvde "Tummytuben" forleden dag, og du kan tro han kosa seg. Hoppa og spratt, og var i et fryktelig godt humør. (Bare synd det beste bildet ble uklart, men legger ved et annet et)


Hva skal du benytte denne vakre dagen til?

0 om dette...:

Populære innlegg