About Me

Bildet mitt
Ei fornøyd jente på 28 år, som er bosatt i eget hus, sammen med forloveden min, Tom, ei datter på 7, og liten gutt på 2 år. Dette er min blogg hvor jeg stort sett skriver om hverdagslige sysler og gleder, men siden jeg er en veldig kreativ sjel, som liker å pussle med det meste, så kommer her også innskudd av kreativitet og andre ting som måtte oppta meg. Kanskje jeg kan INSPIRERE deg?

tirsdag 11. november 2008

Tom, Elin og Monica... UTFORDRING!

Jeg ble utfordret av Linn, så her kommer 7 ting du (kanskje) ikke visste om meg...

1. Når jeg var liten, før skolealder, pleide jeg å pille nese og spise det. Jeg hadde lært det av mitt ett år eldre søskenbarn, og lærte det villig videre fra meg.

2. Da jeg gikk i tredje klasse dannet jeg, og tre andre en gjeng, som vi kalte opp etter en film vi var hekta på. -Den ville gjengen. Vi følte oss ganske så tøffe...

3. I `94, da jeg var 11, var vi i Disneyland, Paris, og sto i kø, sammen med mange SMÅ barn, for å gi Mikke en klem. Vi var vel litt vel store i forhold.

4. I en alder av 12 år, så ringte jeg så mye til en jeg var forelska i, at de fikk seg hemmelig nummer. (Dette har jeg også blitt påmint i senere tid av denne karen.)

5. Som 13 åring ble jeg kjent med selveste balansekunstneren Eskil Rønningsbakken. Jeg var så forelsket at jeg løy på meg to år, noe han senere fant ut, og fikk han til å miste interessen for meg.

6. Jeg tagga på to vegger i to forskjellige distrikter, da jeg var 14. Jeg ble busta i begge, og det endte opp med at jeg måtte male opp igjen veggene.

7. Drakk meg drita som fjortiss, og satt å la ut om "sexlivet" mitt for en eldre kompis, uten å merke at moren hans sto i døren og hørte på alt jeg sa. Flaut, det kan jeg love dere...

Jepp, siden jeg da ikke har så mange bloggvenner, og jeg fikk den av Linn, så sender jeg den da til TOM, ELIN og MONICA

2 om dette...:

Linn sa...

HIHIHIHI :p

Elin sa...

haha ok - skal jobbe med saken!

"I en alder av 12 år, så ringte jeg så mye til en jeg var forelska i, at de fikk seg hemmelig nummer. (Dette har jeg også blitt påmint i senere tid av denne karen.)"

HAHAHAHAH ler så det gjør vondt i hele kroppen (og det skal ikke så mye til da hehe pga fersk utforkjøring med bil)

Populære innlegg