About Me

Bildet mitt
Ei fornøyd jente på 28 år, som er bosatt i eget hus, sammen med forloveden min, Tom, ei datter på 7, og liten gutt på 2 år. Dette er min blogg hvor jeg stort sett skriver om hverdagslige sysler og gleder, men siden jeg er en veldig kreativ sjel, som liker å pussle med det meste, så kommer her også innskudd av kreativitet og andre ting som måtte oppta meg. Kanskje jeg kan INSPIRERE deg?

onsdag 28. april 2010

Lillebror

Planen var egentlig å legge inn et innlegg om vår kjære musikkelskende baby. Eller rettere sagt en film, hvor han viser sitt temperament når han ikke får høre musikk. Saken er det at, siden jeg har liten erfaring med å filme per telefon, har filmen havnet feil vei. OG det høres ut som om vi spiller myyyye høyere musikk enn det som egentlig var realiteten, hehe... Så ny film må til pers før jeg kan legge ut. I mellomtiden kan jeg dele noen bilder av lillemann fra han var ganske fersk.


Bildene er fra da vi fortsatt var på sykehuset.... Min herlige lille headbanger.....



0 om dette...:

Populære innlegg