About Me

Bildet mitt
Ei fornøyd jente på 28 år, som er bosatt i eget hus, sammen med forloveden min, Tom, ei datter på 7, og liten gutt på 2 år. Dette er min blogg hvor jeg stort sett skriver om hverdagslige sysler og gleder, men siden jeg er en veldig kreativ sjel, som liker å pussle med det meste, så kommer her også innskudd av kreativitet og andre ting som måtte oppta meg. Kanskje jeg kan INSPIRERE deg?

søndag 11. april 2010

Det med venner og livet og sånt...

Jeg tenker ofte på venner. De som er, de som var og de som kommer.
I et tidligere innlegg hvor jeg skreiv om akkurat dette, fikk jeg en kommentar som jeg vil dele med dere. Ikke bare var den veldig fin, men også veldig sann.

En ting man må huske på, er at mennesker kommer og går i livet. Det pussige er at en gjerne tiltrekker seg personer som man trenger der og da...og når man ikke trenger dem lenger, ja, da forsvinner de. Det trenger ikke være noen dramatikk i dette, det er en del av livets syklus og er sånn for oss alle. En utvikler seg og går videre, behovene endrer seg. Men, det er ikke dermed sagt at det ikke var virkelige venner, heller ikke at en selv ikke var en virkelig venn!
For alle mennesker går gjennom forskjellige faser i livet, der venner kommer og går. Noen blir værende i nærheten, mens andre forsvinner litt mere ut på siden og andre igjen forsvinner helt.
Husk at vi alle er resultater av vår fortid, på godt og vondt. Og du er langt sterkere enn du gir deg selv kreditt for å være.
Det ligger garantert store ting og opplevelser foran deg, du må bare huske å plukke av livets tre. Kommer det mere motgang??? Ja, helt sikkert! En del av livet det også, poenget er hvordan man takler og bruker erfaringene en gjør seg. Se deg ikke så mye tilbake, lev livet nå!

(Åshild)

For meg var denne utrolig motiverende, håper den også kan være det for deg.


1 om dette...:

Monica sa...

SV: Skulle gjerne visst meir om saltvatnet før ja, men av skade blir man klok, og d skal ikkje gjentakast! Kan absolutt tenke meg at d ikkje e godt når fødselen går for fort heller, eg syns d var godt å ha god tid.. men blei litt drøyt når kl var 17 og utover, da var eg så dautrøtt og kunne gjerne blitt ferdig då. Men som du sei, skapningane vi slit for e heilt fantastiske! SO VERDT SLITET! Og vi skal absolutt prøve å komme oss uti vågen en tur om ei stund, og da skal vi gi beskjed:) hadde vore kjempegøy å møttes:)

Populære innlegg