About Me

Bildet mitt
Ei fornøyd jente på 28 år, som er bosatt i eget hus, sammen med forloveden min, Tom, ei datter på 7, og liten gutt på 2 år. Dette er min blogg hvor jeg stort sett skriver om hverdagslige sysler og gleder, men siden jeg er en veldig kreativ sjel, som liker å pussle med det meste, så kommer her også innskudd av kreativitet og andre ting som måtte oppta meg. Kanskje jeg kan INSPIRERE deg?

onsdag 4. mars 2009

Happy Nice Day

I dag har vært en god dag, sånn alt i alt. Våknet til kjempefint vær, noe som fikk vårfølelsen til å sprette opp. Begynte på jobb klokken 10, og fikk gjort litt annet enn å stå i kassa i dag. Var blant annet med å lage utstilling, og det er jo ikke så værst. Klokken fire var jeg ferdig for dagen, og da dro jeg og henta Tuvis i barnehagen. Når vi kom hjem fikk vi en fin overraskelse. Tom hadde laget sine kjempegode kjøttkaker til middag! Det var nammis! Er så heldig som har en så hærlig mann som gjør sånt!!! Deretter var jeg med Tuva på dans, der fikk jeg prata litt med andre foreldre... Når vi kom hjem så vi på film, Bolt, og Tuva syns det var kjempegøy.

Nå har ungen kommet i seng, og tiden er endelig fremme for en deilig dusj, og litt sofakos! Ny arbeidsdag i morgen, så blir det laaanghelg på Caroline.

0 om dette...:

Populære innlegg